Prywatna Praktyka Stomatologiczna - Niedzin

Periodontologia zajmuje się leczeniem chorób przyzębia, czyli tkanek otaczających ząb. Choroby te spowodowane są najczęściej przez płytkę bakteryjną. Wszystkie zabiegi mogą być/są wykonywane w znieczuleniu miejscowym.

Periodontologia

• Skaling naddziąsłowy (czyszczenie złogów kamienia z zębów)
    skalling

• Leczenie rozchwianych (ruszających się) zębów
    W przypadku zaawansowanej paradontozy dochodzi do bardzo dużego zaniku kości i utraty stabilizacji zębów, które mają nadmierną ruchomość. Połączenie czasowe lub stałe pojedynczych, sąsiadujących ze sobą zębów, pozwala zabezpieczyć je przed przesuwaniem i utratą.

• Leczenie paradontozy; kieszeni dziąsłowych

• Kiretaż otwarty i zamknięty (czyszczenie złogów kamienia poddziąsłowego).
    Są to zabiegi wykonywane wówczas, gdy dochodzi do zaawansowania procesu chorobowego, gromadzenia kamienia głęboko pod dziąsłem i pogłębiania kieszeni przyzębnej. Proces ten powoduje dalszy rozwój paradontozy. "Zwykłe" czyszczenie kamienia w takiej sytuacji nie wystarczy. Konieczne jest wówczas głębokie oczyszczenie kieszeni przyzębnej z nagromadzonych bakterii.

• Kosmetyczna plastyka dziąseł (leczenie tak zwanego uśmiechu dziąsłowego )
    W przypadku zaburzeń estetyki spowodowanych nierówną linią dziąseł, "nadmiarem dziąseł", wykonuje się zabieg poprawiający ich symetrię oraz proporcje wysokości koron. Leczenie to wpływa to w sposób znaczący na estetykę uśmiechu.

możesz je wyłączyć w konfiguracji swojej przeglądarki.