Prywatna Praktyka Stomatologiczna - Niedzin

Bezbolesne Znieczulenie

Dzięki rozwojowi technologii i innowacyjnym metodom leczenia możemy zaoferować naszym pacjentom całkowicie bezbolesne zabiegi. Stosując nowoczesne, sterowane komputerowo systemy do bezbolesnego podawania znieczuleń dbamy o komfort naszych pacjentów.

Dlaczego tradycyjne znieczulenie podawane za pomocą strzykawki często jest  bolesne?
Wbrew pozorom to nie samo ukłucie jest źródłem bólu. Pomyśl,czy akupunktura jest bolesna? Przyczyną bólu przy aplikowaniu znieczulenia tradycyjną strzykawką jest rozpieranie tkanek – płyn znieczulający jest wtłaczany pod ciśnieniem co "rozpycha" tkanki i jest odczuwane jako ból o różnym natężeniu.

Dlatego wyposażyliśmy naszą klinikę w nowoczesne urządzenia do wykonywania znieczuleń miejscowych w gabinecie stomatologicznym.

The Wand to sterowane komputerowo systemy do bezbolesnego podawania znieczuleń stomatologicznych. System składa się z małego komputera i specjalnej końcówki która z wyglądu przypomina długopis.

Jak wygląda znieczulenie za pomocą The Wand?

Samo podawanie znieczulenie odbywa się manualnie – lekarz przykłada końcówkę do dziąsła pacjenta i pod kontrolą mikroprocesora podaje lek znieczulający. Komputer cały czas informuje o kolejnych etapach przenikania leku do tkanek i kontroluje proces aplikacji - tempo podawania i ciśnienie.

Jakie są dodatkowe zalety The Wand?
Nie sposób przecenić jeszcze jednej zalety The Wand – brak odrętwienia twarzy. Pacjent cały czas zachowuje pełną mimikę, może normalnie mówić, twarz zachowuje naturalny wygląd. Dzieje się tak dlatego, iż The Wand umożliwia znieczulenie ściśle wybranego obszaru – np. jednego zęba, bez zbędnego znieczulanie dalej położonych tkanek miękkich. Bezpośrednio po zabiegu można powrócić do zwykłych zajęć, a osoby aktywne zawodowo samą wizytę mogą zaplanować nawet w połowie dnia.

SleeperOne jest elektronicznym systemem znieczuleń, który w znaczący sposób redukuje ból u pacjenta, jednocześnie zmniejszając jego stres i czas pracy.

Urządzenie to pozwala dostosować dawkę znieczulenia indywidualnie do każdego pacjenta. Proces podawania znieczulenia regulowany jest elektronicznie. Pozwala na doskonałe znieczulenie wokół zęba, nie powodując znieczulenia policzków i warg, co jest bardzo komfortowe dla pacjenta.
Implanty zębowe 28 luty 2023
Bezbolesne znieczulenie 11 styczeń 2023
Leczenie pod mikroskopem 3 październik 2022
Profesjonalna higienizacja 22 wrzesień 2022
Kłopotliwe ósemki ? 9 sierpień 2022
Implanty zębowe 22 luty 2022
Kłopotliwe ósemki 14 grudzień 2021
Bonding 7 październik 2021
Metamorfozy 9 kwiecień 2021
Protezy na implantach 6 kwiecień 2021
Wizyty adaptacyjne 29 maj 2019
Fotografia w stomatologii 29 maj 2019
Nauka to potęgi klucz 23 maj 2019
Nowoczesny Skaner 22 maj 2019
Profesjonalna Higienizacja 22 maj 2019
Zawsze warto walczyć 24 styczeń 2019
Zapraszamy na nasze zabiegi 22 styczeń 2019
Wyniki Konkursu 21 styczeń 2019
Z perspektywy pacjenta 17 styczeń 2019
Zimą nie tylko śnieg musi być biały 14 styczeń 2019
możesz je wyłączyć w konfiguracji swojej przeglądarki.